Tuesday, May 19, 2020

docek na letoto

Јуни секогаш ни е гостин драг.

Еве сега ни пристигна пак!

Тој од нас никогаш ништо не проси,

а што ќе му побараме - од срце ни носи.

 

Мај што ќе засади и ќе посее,

јуни ќе го обере и ожнее...

Тоа го прави секое лето.

И затоа е најсакан месец на светот.

 

Зар не ти е убаво и тебе, кажи

кога со јуни шеташ по песочните плажи?

Или кога летуваш некаде во планина?

Можеш ли да ја опишеш таа убавина?

 

И не треба да се чудиш,

или нешто да те буни.

Зашто и летото почнува во јуни.

 

Затоа, ајде вака да направиме:

Со песна и игра летото да го поздравиме.

 

Додека ни е гостин, додека трае

секој од нас - каде и да е

да биде весел, да игра, да се смее.

Како јунското сонце нас што не грее!

1 comment:

  1. КОЖНА ЧЫТАЙЦЕ ГЭТАЯ ПРАВІЛЬНАСЦЬ НА ЯК Я Атрымаў маю пазыку ад легіту і даверанае Крэдытнае прадпрыемства Мяне клічуць Керсцін Ліс, я шукаў крэдыт, каб урэгуляваць свае даўгі, усе, каго я сустрэў, ашукалі і забралі свае грошы, пакуль я, нарэшце, не сустрэў містэра Бенджаміна Брэйл Лі. Ён мог мне даць крэдыт у памеры 450 000,00 рубляў. Ён таксама дапамог іншым маім калегам. Я размаўляю як самы шчаслівы чалавек ва ўсім свеце сёння, і я сказаў сабе, што любы крэдытор, які выратавае маю сям'ю ад нашага дрэннага становішча, я скажу імя на ўвесь шырокі свет, і я так рады сказаць, што мая сям'я вярнулася назаўжды, таму што мне патрэбна была пазыка, каб пачаць усё жыццё, бо я адзіная мама з трыма дзецьмі і ўвесь свет, здавалася, вісіць на мяне, пакуль я не меў на ўвазе, што Бог адправіў крэдытора, які змяніў маё жыццё і што ў маёй сям'і, БОГ баіцца крэдытора, г-н, Веніямін, ён быў Збаўцам, які Бог паслаў выратаваць маю сям'ю, і спачатку я думаў, што гэта не стане магчыма, пакуль я не атрымаю крэдыт, і я запрасіў яго да маёй сям'і. -Усе ўдзельнік, які ён не адмовіўся, і я параю любому, хто мае сапраўдную патрэбу ў пазыцы, звязацца са спадаром Бенджамінам Брэйлам Лі па электроннай пошце па адрасе: (Lfdsloans@outlook.com), таму што ён найбольш разуменны і добры сэрдэнцкі крэдытор I калі-небудзь сустракаўся з клапатлівым сэрцам. Ён не ведае, што я раблю гэта, распаўсюджваючы сваю добразычлівасць да мяне, але я адчуваю, што павінен падзяліцца гэтым з усімі вамі, каб вызваліць сябе ад ашуканцаў, калі ласка, будзьце асцярожныя і можна звязацца з кампаніяй, якая займаецца крэдытам, напішыце нам па электроннай пошце: Lfdsloans@outlook. com ці whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ReplyDelete